На маёй Dio трэба памяняць поршань, бо пад цяперашні кольцаў ужо няма, а старыя баюся могуць зламіцца і расфігачыць цыліндр.
ЦПГ.
1) Купіць кітайскі камплект (поршань + цыліндр) за 100к (увогуле чаго чакаць ад кітайскіх ЦПГ?)
2) Праточка роднага цыліндра + новы кітайпоршань 120К (увогуле як даведацца ці трэба тачыць цыліндр? задзіраў няма)
Варыятар. На варыятары на зьнешнем радыёсе канаўка ~1mm глыбінёй. Трэба мяняць ролікі.
1)Купіць ролікі і пратачыць варыятар + падкласці шайбу (дзе і за колькі можна пратачыць варык і чым гэта паграджае?) ~35k
2)Купіць кітайварык з кітайролікамі і не парыцца(?) ~80k
Рамень. У мінулым сэзоне ставіў рамеь Mototech даўжыня стандартная шырыня- 15.5mm зараз ужо 2мм стачылася. (~2000km) хуткасць упала з 58 да 52~ Собсна тут пытанне ў шырыні. Драць з мейсца мне не трэба, таму, што звычайна катаю за горадам.
1) Пытанне якой шырыні ставіць. Калі улічваць, што моц павялічыцца (ЦПГ ж) думаю 16 ці 17мм і кушаць меней стане бо цяперашнія 4л/100 гэта не тру
Яшчэ пытанне. На камуце 27 діо жа няма душылкі?
Капіталка Dio AF-27/ЦПГ/Варік
Правила форума
Флуд и оффтопик в этом разделе недопустим.
Прежде, чем что-либо сюда написать, поищите аналогичные темы.
Название темы непременно должно содержать краткую суть проблемы.
Флуд и оффтопик в этом разделе недопустим.
Прежде, чем что-либо сюда написать, поищите аналогичные темы.
Название темы непременно должно содержать краткую суть проблемы.
- Dialog
- освоившийся
- Сообщения: 184
- Зарегистрирован: 22 авг 2009, 17:56
- Репутация: 4
-
- Минский скутер-клуб (филиал Жодино)
- Сообщения: 574
- Зарегистрирован: 24 фев 2009, 13:02
- Репутация: 22
- Аппарат: Мотоцикл "Минск"---Viper Wind---Volvo S40 1.9TD
- Телефон: +375298739609
- Телефон: +375447099701
- Телефон: +375255233013
- Откуда: Жодино
- Возраст: 34
Re: Капіталка Dio AF-27/ЦПГ/Варік
друкуй на рускай мове, бо вельми шмат памылак, непрыемна аж чытаць
На скорости 270 км/ч знак 40 не читается!!
- scooter-service
- известный
- Сообщения: 885
- Зарегистрирован: 22 июл 2008, 13:31
- Репутация: 94
- Аппарат: Драгстер)
- Телефон: мтс7048542
- Телефон: вел6901962
- Откуда: Минск сити
- Возраст: 43
Re: Капіталка Dio AF-27/ЦПГ/Варік
целиндр под расточку точно (китай не рулит)
варик тоже новый покупай
варик тоже новый покупай
делай хорошо ,х...во само получится!
-
- заметный
- Сообщения: 647
- Зарегистрирован: 01 окт 2009, 18:17
- Репутация: 17
- Аппарат: Honda CBR50dio aka Кузнечик, ИЖ Юпитер-5 с коляской
- Телефон: +37529-127-41-78
- Откуда: Минск, ст. м. Кунцевщина
- Возраст: 31
Re: Капіталка Dio AF-27/ЦПГ/Варік
А чтобы максималка была больше, поставь ремень пошире, например 18 мм
- Dialog
- освоившийся
- Сообщения: 184
- Зарегистрирован: 22 авг 2009, 17:56
- Репутация: 4
Re: Капіталка Dio AF-27/ЦПГ/Варік
Не хачу падацца рэзкім, але дзе ? о_0VecherskiY писал(а):друкуй на рускай мове, бо вельми шмат памылак, непрыемна аж чытаць
Дык чаму ён не руліць? Я разумею што якасць горш, але ў што фактычна гэта выліваецца?целиндр под расточку точно (китай не рулит)
варик тоже новый покупай
Думаю на 18мм ён ацкі тупіць будзе на стартах. Для 18 мм трэба 72сс тады мае сэнс. Хаця канешне не ўпэўнены.А чтобы максималка была больше, поставь ремень пошире, например 18 мм
- Tracer
- новичок
- Сообщения: 96
- Зарегистрирован: 11 май 2009, 17:29
- Репутация: 5
- Аппарат: Honda Dio AF-27; ИЖ-ПЛАНЕТА 1 или 2.
- Телефон: +37529-254-09-70 МТС
- Откуда: ГОРОД-ГЕРОЙ МИНСК!!!
- Возраст: 30
Re: Капіталка Dio AF-27/ЦПГ/Варік
Как я понял из-за некачественности при работе поршня образуется металлическая стружка или т. п., что естественно приводит к недолгой службе поршневой.Dialog писал(а):Дык чаму ён не руліць?целиндр под расточку точно (китай не рулит)
варик тоже новый покупай
В ремонт цпг или замену.Dialog писал(а):Я разумею што якасць горш, але ў што фактычна гэта выліваецца?
-
- Минский скутер-клуб (филиал Жодино)
- Сообщения: 574
- Зарегистрирован: 24 фев 2009, 13:02
- Репутация: 22
- Аппарат: Мотоцикл "Минск"---Viper Wind---Volvo S40 1.9TD
- Телефон: +375298739609
- Телефон: +375447099701
- Телефон: +375255233013
- Откуда: Жодино
- Возраст: 34
Re: Капіталка Dio AF-27/ЦПГ/Варік
Dialog писал(а):На маёй Dio трэба памяняць(змяниць) поршань, бо пад цяперашні кольцаў ужо няма, а старыя баюся могуць зламіцца і расфігачыць цыліндр.ЦПГ.1) Купіць кітайскі камплект (поршань + цыліндр) за 100к (увогуле чаго чакаць ад кітайскіх ЦПГ?)2) Праточка роднага цыліндра + новы кітайпоршань 120К (увогуле як даведацца ці трэба тачыць цыліндр? задзіраў няма)Варыятар. На варыятары на зьнешнем радыёсе (знешним радыусе) канаўка ~1mm глыбінёй. Трэба мяняць ролікі. 1)Купіць ролікі і пратачыць варыятар + падкласці шайбу (дзе і за колькі можна пратачыць варык і чым гэта паграджае?) ~35k2)Купіць кітайварык з кітайролікамі і не парыцца(?) ~80kРамень. У мінулым сэзоне ставіў рамеь Mototech даўжыня стандартная шырыня- 15.5mm зараз ужо 2мм стачылася. (~2000km) хуткасць упала з 58 да 52~ Собсна тут пытанне ў шырыні. Драць з мейсца мне не трэба, таму, што звычайна катаю за горадам. 1) Пытанне якой шырыні ставіць. Калі улічваць, што моц павялічыцца (ЦПГ ж) думаю 16 ці 17мм і кушаць (есци) меней стане бо цяперашнія 4л/100 гэта не труЯшчэ пытанне. На камуце 27 діо жа няма душылкі?
На скорости 270 км/ч знак 40 не читается!!
- Dialog
- освоившийся
- Сообщения: 184
- Зарегистрирован: 22 авг 2009, 17:56
- Репутация: 4
Re: Капіталка Dio AF-27/ЦПГ/Варік
Как я понял из-за некачественности при работе поршня образуется металлическая стружка или т. п., что естественно приводит к недолгой службе поршневой.В ремонт цпг или замену.Dialog писал(а):Я разумею што якасць горш, але ў што фактычна гэта выліваецца?
Дзякуй.
Добавлено спустя 11 минут 3 секунды:
Я б параіў вам наведаць школу. Ці абнавіць promt. З усяго вышэйнапісанага ёсць 1 памылка (паграДжае) і некалькі апісак. Сабе б я параіў быць уважлівей і не прапускаць літары.VecherskiY писал(а):Dialog писал(а):На маёй Dio трэба памяняць(змяниць) поршань, бо пад цяперашні кольцаў ужо няма, а старыя баюся могуць зламіцца і расфігачыць цыліндр.ЦПГ.1) Купіць кітайскі камплект (поршань + цыліндр) за [....] Пытанне якой шырыні ставіць. Калі улічваць, што моц павялічыцца (ЦПГ ж) думаю 16 ці 17мм і кушаць (есци) меней стане бо цяперашнія 4л/100 гэта не труЯшчэ пытанне. На камуце 27 діо жа няма душылкі?
Калі Grammar nazi нападзе на вашыя паведамленні, баюся ён таксама можа накапаць сотні такіх "памылак".
Даавйце мы скончым гэта, ці перанясем ў прыватныя паведамленні каб не забруджваць тэму.
- Dialog
- освоившийся
- Сообщения: 184
- Зарегистрирован: 22 авг 2009, 17:56
- Репутация: 4
Re: Капіталка Dio AF-27/ЦПГ/Варік
Ёсць яшчэ такая праблема.
Спараду стаиць лямпачка 32/32W на халастых сьвеціць больш-менш нармалёва а калі набіраеш абароты дзесці напалову прытухае, так і павінна быць ці штосці ненармалёва ?
Спараду стаиць лямпачка 32/32W на халастых сьвеціць больш-менш нармалёва а калі набіраеш абароты дзесці напалову прытухае, так і павінна быць ці штосці ненармалёва ?
-
- постоянный житель форума
- Сообщения: 2671
- Зарегистрирован: 20 мар 2006, 23:15
- Награды: 3
- Репутация: 164
- Телефон: 80295569969
- Откуда: Минск
- Пол:
- Возраст: 41
Re: Капіталка Dio AF-27/ЦПГ/Варік
Варик можно и тайвань поставить.
Есть варик Koso для дио. 61 уе стоит.
Грузики любой массы 16*13. Я бы советовал чуть легче положенных.
Ну что качается цпг... лучше точить РОДНОЙ цилиндр и ставить китай поршень. Всетаки японский чугун получше будет.
Есть варик Koso для дио. 61 уе стоит.
Грузики любой массы 16*13. Я бы советовал чуть легче положенных.
Ну что качается цпг... лучше точить РОДНОЙ цилиндр и ставить китай поршень. Всетаки японский чугун получше будет.
+375295569969
- Dialog
- освоившийся
- Сообщения: 184
- Зарегистрирован: 22 авг 2009, 17:56
- Репутация: 4
Re: Капіталка Dio AF-27/ЦПГ/Варік
А поршні кітай ці тайвань? бо на еўрааўта іх шмат ёсць ці адрозніваюцца яны якасцю?Хельги писал(а):Варик можно и тайвань поставить.
Есть варик Koso для дио. 61 уе стоит.
Грузики любой массы 16*13. Я бы советовал чуть легче положенных.
Ну что качается цпг... лучше точить РОДНОЙ цилиндр и ставить китай поршень. Всетаки японский чугун получше будет.
учора разабраў Цпг. на цыліндры ёсць маленечкія хвалі, калі пальцам вядзеш адчуваюцца. не ведаю ці варта ханінгаваць. + нагар на выпускным ~4мм
=) тут сотні скутаводаў гінуць ў спрэчках якой вагі ставіць а тут такое...Грузики любой массы
Ёсць меркаванні наконт сьвета фары? (папярэдні каментар) . т.я. скут разабраны няма мажлівасці памераць напругу.
Тема поднималась пользователем Dialog 24 июн 2010, 09:30.
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: AhrefsBot [Bot], claudebot, K, SA/3, YandexBot [Bot] и 2 гостя